29 Mayıs 2009 Cuma

Sürünüyorum

Bunda sonra günlüğüme her seferinde o anki moduma uygun bir şarkının ismini vereceğim. Şu anda şarkımız Gülden Karaböcek'ten "Sürünüyorum". Cause this is what I have been doin' for the last 2 weeks.
Yıldız tozu kararlı ve yerini seviyor. 26 Mayıs Salı günü gidip minik kalbini de gördük. Pıt pıt atıyordu azimle. İnanılmaz bir andı... Bence doktorlar ekranda o görüntüyle anneyi - ve babayı- bir iki dakikalığına yalnız bırakmalı. O öyle büyülü bir an ki, 3. bir kişi hiç yakışmıyor. Bana kalsa ben 2. kişiyi de (!) o an istemeyebilirdim. O kadar öyle bir andı işte! Yıldız tozu şu anda 7 haftalık. Kendisi bir blueberry kadar oldu ve tam bir alien görüntüsünde. Kolları ve bacakları zaten oluşmaktaydı bu hafta elleri ve ayakları da beliriyor. Göz kapaklarının ardında gözleri şekil alıyor ve hatta bir miktar renk bile var irisinde. Acaba ne renk olacak gözleri? Yeşil olmasını ister miyim, evet isterim. Narsistim, evet! :)


Yıldız tozu beni süründürüyor. 8mm'lik bir canlının 68 kg'lık bir canlıya bunu yapabilmesi inanılmaz doğrusu! Aşermeler, bulantılar, gebeliğin ilk 3 ayıyla ilgili ne kadar nahoş şey varsa hepsinden geçiyoruz birlikte. Beş dakika önce yemezsem öleceğimi düşündüğüm bir şey istiyorum, çılgınlar gibi yiyorum, beş dakika geçiyor yediğim şeyden nefret ediyorum ve midem bulanıyor. Hayat kabus! Mevsim gereği şu anda her tarafta dut var ama ben denk getirip de yiyemedim. Marketlerde de satılmıyor burada. Ah Yıldız Tozu ah! Sürünüyorum evet...




3 yorum:

burcuduru dedi ki...

ne güzel bir fikir oldu bu blog ya....en yakın takipçisiyim:)

Ozlem dedi ki...

Yasemincim,

Evdeyim, bir iş günü. Resmen "nalet gele" şeklinde vuku bulan işe geç kalmışlığımı "nolacak, at gibi koştursam bile en erken 10:00'da orda olucam hadi biraz daha diyerek) öğlene bağlamışım, evi toplamışım motor takarak-koluma pp(iş kadınının klasik ev hayatı),yapılması gereken bir ödeme için dalmışım internetten bireysel bankacılık olayına ve de ilk önce hadi gmail demişim. Yasemin Yelbay Yılmaz e-postasını görünce içim burkulmuş anlık, yoksa bş mi oldu moduyla açmışım mailini ve de burdayım (ödeme yapılamadı hala bu arada pp).

Çok hoş olmuş burası, çok anlamlı. Ben de Beray'a hemen hazırlamayı düşünüyorum. Nasılsa öykümüz aklımda hala :)) resimlerle süslerim ve de anlattıkça da anlatırım dedim. Yıldız Tozu'na şölle güzel bir Diyarbakır ismi bekliyorum ben :)))Seni çok seviyor ve de yürekten kutluyorum. Yazılarında bir "Adnan" adı geçmiş, o kimdi yahu ? ppp

İkinizi de tebrik ediyor, bu zorlu ama bir o kadar da şamşırık (güzel+şaşkın+tatlı+sinirli vb) yolculuğunuzda mutluluklar diliyorum. Ağlıyorum yaw :)))

Ozzy the Patch PP

Yıldız Tozunun Marifetleri dedi ki...

Canım seferim...
Ne güzel yazmışsın. Evet bu da başka bir yolculuk şu ana kadar yapılmış yolculuklar içinde... Bunda da seninle olmak çok güzel. Adnan kim hagget? Burada yıldız tozu ve onun bağlamında isim almış olan akrabaları dışında kimse yok halbuki :P

Beray için de yap, gerçekten çok güzel bir şey, hoş bir anı...haber ver hazırlayınca ben de Beray'ı uzaktan da olsa izleyeyim büyürken...

Not: Motor takaraktan göz saatte ev toplamak, ödeme yapmak işe geç kalmak benim hayatımdan çıkmıştı epeydir...kimseye söyleme ama çok tırsıyorum ve hayırlısı diyorum :)
Öptüm