12 Haziran 2009 Cuma

Hiç Kimsenin Yağmurun bile...



Böyle küçük elleri yoktur...

Yıldız tozu bugün 9 hafta 1 günlük. 1 gün deyip geçmemek lazım, onun yaşamında bir gün o kadar uzun ki, her gün yaklaşık 1 mm büyüdüğünü düşünürsek ve şu anda bir üzüm tanesi kadar olduğunu hesaba katarsak ohoooo kocaaaaa bir gün bu :)

Yıldız tozu epeyce büyüdü artık. Yani artık beni bu kadar bulandırmasına gerek yok, ama hala yaramazlığa devam ediyor. Artık daha çok insana benzemeye başladı. Bedeninin temel yapıları oluşmuş durumda bundan sonra ince ayarlar başlayacak artık. Kalbinin dört odacığı bitmiş durumda, dişler oluşmaya başladı. Dış genital organı belirmeye başladı ama hala cinsiyetini söylemek mümkün değil. Gözlerin de oluşumu bitti ve gözkapakları sımsıkı kapalı. 27. hafta civarında açılacaklar. Kulak memesi de gelişmeye başladı. Yani artık temel işimiz organ, kas ve kemiklere ince ayar çekilirken kilo almak ve büyümek. O büyüyedursun da bakalım benim ebatlarım ne olacak. Yıldız tozunun abisinde 14 kilo almıştım ve o doğduğunda 69 kiloydum. Şu anda kaç kiloyum? 69 kilo!!!! The sky is the limit yani, bakacağız artık :pppp

Bazı hamile kadınlar kendilerini "büyülü bahçe" olarak adlandırıyor. Aslında çok doğru bir söz bu. Ben de evrenle iletişimimim arttığını, hayatın bana sırf hamile olduğum için torpil geçtiğini düşünüyorum. Yani piyango mu kazandım hayır ama bakmasını bilirsen her gün küçük mucizelerin oluyor. Geçen gün servisle okula giderken sürücümüz, giriş kartını almak için bir söğüt ağacının altında durdu. Dalları üzerimize kadar sarkıyordu. Kafamı kaldırdığımda gödüğüm en büyüleyici manzaralardan birini gördüm: üzerimizde bir uğur böceği yağmuru vardı sanki. Ağacın her bir yaprağında uğur böcekleri vardı. Gördüğüm en güzel şeylerden biriydi. Çocuklarla saymaya başladık, pes ettik sonra. O sabah içime çok güzel şeyler doğdu yıldız tozuyla ilgili.
Geçenlerde vize almak için Antep'e giderken otobanda muhteşem kuşlar gördüm. Dağların ortasında olmasak hayvanat bahçesinden kaçtılar derdim. Turuncu, mavi harika şeylerdi. (Hayır uyumuyordum ve hamile olduğum için delirmiş de değilim) :))))
Sonra geçen hafta okulda yemekhaneden muhteşem dolma kokuları geldi. Sonra gittim ki fasulyeymiş :( Epeyce hayal kırıklığı olmuştu çünkü ben hiç güzel biber dolması yapamam. Ama akşam komşum koca bir tabak getirdi bana. Evren bir şekilde gönderdi bana dolmalarımı :pppp
Yahu ben yemekle ilgili ne kadar çok şey anlatıyorum! Bakalım kaç kiloyla bitecek bu yolculuk :)

Yıldız tozunun gerçek resimlerini buraya eklemem babası tarafından kati surette yasaklanmıştır. Bu nedenle ben de benzer resimler ekleyeceğim. Aşağıda 9 haftalık bir bebeğin 2 ve 3 boyutlu ultrason görüntüleri var.

Hiç yorum yok: