26 Temmuz 2009 Pazar

Everything's Gonna be Alright..... after all :)



Bugün de açılışı Bob Marley ile yapayım....

Günün haberi: Yıldız tozunun abisi Ankara Prof. Dr. Mehmet Kaplan Sosyal Bilimler Lisesi'ni kazandı. İnternetin başında saniye saniye bekledim açıklanmasını. Sonra TC kimlik numarasını girdim ve ta-taaa, güzel haberi aldım. Çok mutlu oldum. Ağladım sevincimden. İnsanın sevincini paylaşamaması ne kadar kötü birşeymiş. Ekin'i aradım, tebrik ettim onu. Kısacık konuşabildik. Aksi gibi kontörüm bitti, tam da zamanında! Çok ama çok absurd olmayacağını bilsem sokağa çıkıp karşıma çıkan ilk İngiliz'e söyleyip onunla paylaşacaktım sevincimi...Ah, ah Allah kimseyi yabancı memelekette yapayalnız koymasın :) Biz de yıldız tozuyla bir süre ağladık
, güldük...sonra sakinleştik. Ekin'in istediği bir yeri kazanmasına çok sevindim. Yeteneklerine uygun olduğunu düşündüğüm iyi bir okul. Hayırlısı olsun...
Tek üzüntüm ayrı şehirlerde olacak olmamız... belki de o yüzden bu kadar ağlayarak tepki verdim, belki de hamilelik hormonlarından, ya da sadece annelikten...bilmiyorum. Yıldız tozuyla abisinin daha yakın olmalarını istiyorum... neyse bakalım, belki de o kadar uzak olmayız.


İşte yıldız tozunun abisinin okulu : http://www.asbl.k12.tr/tr/Default.aspx

Ama bu, haberlerin sadece biriydi, diğer haber ise yıldız tozunun (muhtemelen bana sinir olarak) dün hareket etmesiydi. "Başımı etini yedin, al sana tekme!" şeklinde muhtemelen... Dün gece yattıktan yaklaşık 3-4 dakika sonra göbek deliğimin sol tarafında bir minik hareket hissettim. Sanki birisi parmağıyla hafifçe dürttü, ama içeriden :) Çok mutlu uyudum tabii.

Aslında yıldız tozu da epeyce büyüdü... Anne karnındaki oransal büyümesi şöyle:


Hiç yorum yok: