13 Eylül 2009 Pazar

Santiago...


Şu anda mırıldandığım şarkı bu... Aslında mırıldanmayıp yüksek sesle söylesem İmge'de duyabilir. Söylendiğine göre şu anda dışarıdaki sesleri gayet güzel duyabiliyor kızım...Hatta e
ğer doğduktan sonra alışmasını istediğimiz evdeki rutin sesler varsa, onları dinletmeye başlamanın tam sırası...Elektrikli süpürge mesela iyi bir fikir olabilir :) Tabii müzik de dinletmek gerekiyor ama henüz yapamadım ben. Bol bol ingilizce kanallarda dizi izliyorum, belki İmge'nin yabancı dile yatkınlığı olur böylece. Bütün CSI dizilerini çok seveceğinden eminim, başka bir şey izlemiyor annesi çünkü uzunca bir süredir..

Bugün İmge ve benim resimlerimizi ekleyeceğim buraya... İnsan zamanın nasıl geçtiğini fark edemiyor. Ne zaman 23 haftalık oldu İmge, daha dün sabırsızlıkla 8 haftalık olması için gün sayıyordum. İmge'nin hareket
lerinin henüz belli bir düzeni yok ya da ben fark edemedim. Ama akşam geç saatlerde ve sabah erken saatlerde hareketleniyor onu biliyorum. Eğer ben hareket halindeysem ya sallantıdan uyuyor ya da ben hareket ettiğim için ya da başka şeylerle meşgul olduğum için ayırt edemiyorum. Hareketleri giderek güçleniyor. Hatta bu sabah çok sevimliydi, dışarıdan bakınca da görebildim hareket ettiğini. Hemen babasını çağırdım, o da çok şaşırdı.

Hareket ettiği zaman durmasın devam etsin diye babasını fısıltıyla çağırıyorum beni duyup durmasın, dikkati dağılmasın diye. Babası bu gereksiz hareketime gülüyor. Bence hiç de
gereksiz değil, kızım duyuyor bizi artık. Yakında hareketlerinin belli bir düzeni olduğunu da hissedecekmişim. Hatta anne karnında hıçkırık tuttuğunda da anlayabilecekmişim. Artık kızımla konuşmak da o kadar tuhaf gelmemeye başladı. Sürekli olarak kendini hatırlattığı ve orada olduğunu hissettirdiği/gösterdiği için belkide...

Gelelim İmge'nin içerideki dünyasına... 23 haftalık bir bebeğin kendi uyku düzeni oluşmuş oluyor. Ve bu düzen illa anneninkiyle uymak zor
unda değil :) olsun, zaten doğunca da uymayacak nasılsa, pratik oluyor şimdiden. Gerçi kızım henüz beni uykudan uynadırmadı ama çok erken uyanıyorum sabahları...belki de onun hareketlerinden, bimiyorum... içeride minik bir jimnastikçi olduğu da zaten malum. Şu anda kızımın teni kırmızı. Dünyadaki tüm bebekler, sonradan tenleri nasıl olacaksa olsun kırmızı oluyormuş... İmge şu anda büyük boy bir mango kadar.


Hiç yorum yok: