24 Eylül 2009 Perşembe

Zzzzz...


Çoooook yorgunuz bizzzzzzzzzzzz..... 4 gündür Ankara'dayız kızımla...Anneanneyi, dedeyi, teyzeleri ve kuzinleri gördük çok iyi geldi. En önemlisi de abisini gördük kızımın. Ama fark ettim ki, ben Diyarbakır'da yalnızılığa ve sakinliğe çok alışmışım. Burası çok hektik geldi. Kızımla hiç başbaşa kalamadık kaç gündür. O bile dışarıdaki hareketliliğin farkında ki sanki daha az hareketli, daha sakin gibi...

Çok duygusal şeyler de yaşadık burada... Örneğin abisi okula başladı. Ekin o kadar hoş bir delikanlı olmuş ki. Olmuş ki diyorum çünkü insan burnunun dibindeyken bile fark edemiyor bazen... takım elbise, gözlük falan derken...karşıma fidan gibi bir delikanlı çıkıverdi bu sabah...Birlikte okula gittik. Çok duygulu anlar yaşadık. Yatılı okuyacak olması beni çok etkiliyor. Sanki iyi bakılmayacak, üzülecek gibi...oysa o çok mutlu...Yandaki resim Ekin'i okuluna ilk kez götürürken çekildi. yatakhanesine gidip dolabına eşyalarını ellerimle yerleştirdim. Çok özleyeceğim kuzumu. Zaten geldiğimden beri koyun koyuna yatıyoruz oğlumla... Bir yanımda İmge bir yanımda Ekin zor oluyor tabii. İki çocuklu olmak nasıl bir duygu, anlıyorum yavaş yavaş :)

Ekim İmge'yi de çok güzel kabullendi. Bana ağır şeyler taşıtmıyor. ara sıra karnıma dokunup İmge'nin tekmelerini hissetmeye çalışıyor. Zaten Burcu teyzesi ona son bir aydır "Nasıl iyi bir abi olunur" stajı yaptırıyordu. Duru ile epeyce ilgileniyor. Kucağında güzelce tutabiliyor. Keşke kuzucuklarım birlikte olabilselerdi...

Bugün İmge'yi buradaki bir doktora götürdüm. Burada doğum yapmayı düşündüğüm için bizi burada da izleyen bir doktorumuz olsun diye... Ben Zeki Akkum'u hiç bir doktora değişmem bunu anladım. Her ne kadar bu doktorumuz da çok iyi olsa da biz ilk doktorumuza çok alıştık artık di mi kızım? İmge 10 günde 100 gram almış. Doktoru haftasına göre gelişimini normal buldu. Yine ayaklarını ellerini gösterdi kızım, bu kez yüzünü de döndü bize. Ama ultrason cihazı eski modaydı pek bir şey anlayamadım ben. Karlı bir görüntü ancak...Zaten doktor monitörü kendine çevirdiği için ancak göz ucuyla görebildim kızımı, sinir oldum doktora...

Eve gidelim de kendi doktorumuz baksın en iyisi...İşte böyle, birazdan yatmaya gidiyorum. Kızımla sakin bir kaç an yaşamaya....

Hiç yorum yok: