4 Ekim 2009 Pazar

"Ben Doğtaş İstiyorum!"

İmge'nin babasıyla mobilya değiştirme konusunda anlaşamıyoruz. İlla mobilyalar değiştirilecek. Nesting etkisi bu evet! Yoksa burada mobilya değiştirmeye ne gerek var. Buraya gelirken, burada iyice eskisinler bebek de biraz büyüsün tayin çıkınca değiştiririz demiştik. Ama ne gezer! Üstelik, Doğtaş mobilya olacak ve exclusive serisi olacak! Bazen düşünüyorum da sanırım ben hamile bana asla tahammül edemzdim! :p

Sonunda artık benim de bir linea nigram oldu. Linea nigra gebeliğin bir döneminde bikini çizgisinin hemen üzerinde başlayan ve göbek deliğine kadar uzanan koyu kahverengi bir çizgi. Her geçen gün de koyulaşacak. Ta doğuma kadar. Hatta eskiden köy ebeleri bu çizginin rengine bakıp karar verirmiş, zamanın gelip gelmediğine... Ben de ne zamandır bakıyordum ne zaman çıkacak bu diye. Hafiften belli belirsiz gördüm bugün. Linea nigra latincede koyu çizgi demek. Aslında bütün insanlarda beyaz bir çizgi olarak bulunuyormuş (linea alba) ama beyaz daha doğrusu ten rengi olduğundan anlaşılmıyormuş. Gebelikte bu çizgi koyulaşıyor. Doğumdan sonra ise tamamen kayboluyor. Ekin'de de olmuştu. yanda linea nigra var, resimdeki tabii ben değilim :pppp Ayrıca benimki bu kadar kalın ve yamuk da değildi :)

26 haftalık bebeğimizin son durumu hakkında bilgi:
Bu haftadan itibaren hafta başına 200 gr kadar alabilirmiş İmge. 30. haftadan sonra bu 300 gr bile geçebilirmiş. Demek ki bir sonraki doktor kontrolümde 1 kilo olabilir kızım. Milestone yani bizim için. İhtiyacı olan oksijen miktarı da artıyot artık bu nedenle artık hem konuşup hem merdiven çıkamıyorum, hatta hem telefonda konuşup hem hareket etmem bile zorlaştı. Oksijenimi kızımla paylaşıyorum çünkü :) Yatarken hep soluma dönüyorum çünkü bu bebeğe giden kan akışını artıran bir pozisyonmuş. Aah ah, uykular şimdiden haram olmaya başladı bana ama olsun.....çok tatlı o :) Yanda çok beğendiğim bir resim var ama photoshop olduğunu düşünüyorum.

Hiç yorum yok: