13 Ekim 2009 Salı

Benim Gözüm Sende...

İmge'nin babasıyla nikahta gösterdiğimiz videodan bir şarkı bu. Sanki İmge aramıza katıldı katılalı aşkımız tazelendi gibi geliyor bana. Gözüm ondan başkasını görmedi ve de görmüyor hala...:)
İmge'yi bugün ya da yarın doktora götüreceğiz rutin kontrol için. Özledim kızımı bakalım ne kadar büyümüş.
İmge şu and
a tam 27 haftalık. Artık gözlerini açıp kapatabiliyor, parmaklarıyla ince motor hareketleri yapabiliyor. Yerim o parmakları ben...Gözlerindeki retina tabakası da artık gelişmeye başlıyor. Işığı algılaması için önemli bir gelişme bu. Nihayet hıçkırık tuttuğunda da hissetmeye başladım İmge'yi... Minik minik ve ritmik hareket ediyorsa bil ki hıçkırık tutmuş. Babası hiç kıyamıyor hıçkırık tutunca... Ama bunun İmge için iyi olduğunu ve nefes alma pratiği yerine geçtiğini söyleyince rahatlıyor. Akciğerleri hala tamamlanmış değil ama şu anda doğsa yoğun tıbbi destekle yaşayabilir kızım. Bunu bilmek ne kadar rahatlatıcı anlatamam. Şu anda İmge bir karnabahar kadar. 9 kilo almışım. Ankara'da gittiğim doktora göre bu, tüm hamileleikte almam gereken kilo ama ben daha şimdiden 9 kilo aldım :( öte yandan çok hantal değilim ya da devasa bir göbeğim de yok. İyi hissediyorum kendimi genel olarak. Sanırım 15 kilo civarında kapatırım ben bu işi. aşağıdaki resimdeki kadın da 27 haftalık hamileymiş. E daha kilolu ya da daha çirkin değilim ben de vallahi :) Sadece gece yatma konusu her geçen gün daha da zorlaşmaya başladı. Çok sık uyanmanın dışında rahat uyuyamadığım için sürekli of puf yapıp duruyormuşum. Bazen İmge'nin babası beni çeviriyor, hep aynı tarafa yatmayayım ve kan dolaşımım artsın diye. Türkiye'de sanırım yok ama şöyle bir yastık için neler vermezdim :(





Hiç yorum yok: