1 Ekim 2009 Perşembe

CSI jenerikleri, Vivaldi, Bahçeşehir Koleji Marşı...

Evet İmge'nin etrafını çerçeveleyen müzikler bunlar şu sıra...CSI jeneriklerini bana borçluyuz, başka bir şey izlemiyorum çünkü şu sıra. Vivaldi günde 10 kere okul zili olarak çalıyor, bahçeşehir marşı da öyle :pppp

Kızım 26 haftalık oldu. Bakıyorum da eskisi kadar çok yeni şey yazamıyorum. 12. haftaya kadar her hafta inanılmaz şeyler oluyordu, büyük bir gelişme kaydediyorduk kızımla. Ama artık daha çok kilo alıyor bebeğimiz, işin gross construction kısmı bitti. Babası bana bazen takılıyordu çok uyuyorsun diye ben de "Kolay mı bütün gün, kemik, kaş, kirpik, parmak yaptım" diyordum. Artık o işlerim bitti sadece ikimizde kilo alıp duruyoruz. Doktor bir yere yetişecekmişsin gibi hızlı hızlı yürü diyor ama ne gezer. Hiç halim yok işten eve gider gitmez hızlıca bir yemek yapıp yatay konuma geçiyorum. Aman ne yapayım, yoruluyorum işte. İçimde fıkır fıkır bir cimcime var :)

26 haftalık bir bebeğin işitme duyusu için gerekli olan sinirler artık tamamen geliştiğinden sadece beni değil çevremdeki her sesi de duyuyor İmge. Dün derste çocuklara şarkı söyletirken nasıl hareketlendi anlatamam. Çok komikti. O da dans etti içeride sese.

Kızımız artık küçük miktarda amniyon sıvsı da yutuyor, bu akciğerlerinin gelişimi için önemli. Bir anlamda pratik yapıyor çünkü ilk nefesini aldığında rahat olması için bu pratik ona gerekli. Yağ toplamaya devam ediyor - uz :) Şu anda kızımız bir İngiliz salatalığı kadar. Bizim çengelköy bademlerini düşünmeyin, İngiliz salatalığı kocaman oluyor.
Bana gelince, henüz çok hareketsiz ve ağır değilim. Gerçi babası beni şimdiden kaplumbağa benzetiyor ama bir de 36. haftada görsün beni :) Şu anda tek sorun eskisi gibi oturduğum ya da yattığım yerden hop diye kalkamıyor olmam. Gece uyurken biraz oflayıp puflamam. Kilo konusunu da çok kafama takmıyorum. Hayatımda ilk defa gönlümce yeme imkanı bulmuşum bir de diyet falan düşünemem. :ppppp hem kızım her şeyden tatsın di mi ama ...

Hiç yorum yok: