28 Ekim 2009 Çarşamba

Kovaladıkça kaçan ateş böceğim misin?

Kızım bugün 30 haftalık oldu. Hatırlıyorum da ilk başlarda o kritik haftalarda gün sayıyordum. Bugün 5 hafta 1 gün oldu, ertesi gün 5 hafta 2 gün oldu şeklinde... zaman geçmezdi bir türlü. Şimdi ise haftalar fırıl fırıl dönüyor. Daha dün 28 haftaydım, 29'u hiç hatırlamıyorum bile...

Son bir haftadır çok hastaydım. Ben
de salgına katılıp virüs almışım o kadar dikkat etmeme rağmen.Doktorum bağışıklık düzeyimin bebek ve yaşlılarınkiyle aynı olduğunu söylemişti zaten. Şu hastalığım tam bitsin hemen grip aşısı olacağım. Doktorumuz da öyle öneriyor.

Ben hastayken kızım çok hareket etmedi diye çok üzdüm kendimi ama bugün ben düzelince o da daha hareketli... Benim de içim rahat tabii... kendime koca bir sanal buket aldım ben de:)

Hiç yorum yok: