23 Ekim 2009 Cuma

Sen kalbimin mehtabısın, güneşisin...

Kızım 29 haftalık oldu. Eylül ayında çektirdiğim resimlere bakıyorum da o kadar farklı ki göbeğim şimdi... Gerçekten de hızlı büyüyor bebeğim. Şu anda kızım bir süs kabağı kadarmış. Yahu bu site de daha güzel meyve-sebzelere benzetemiyor mu bebekleri! Hayret bir şey. Kızımın kasları ve akciğerleri gelişmeye devam ediyor hala. beyninde gelişmekte olan milyarlarca sinir hücresi nedeniyle her gün biraz daha büyüyen beynine yer açmak için başı da büyüyor. Tabii bütün bu büyümeyi desteklemek için benim de bol bol vitamin, mineral ve folik asit almam gerekiyor. Ben çocukluğumdan beri hap yutamam. Hasta olmak oldum olası tam bir işkence olmuştur. Doktora gittiğimizde hep şurup versiyonlarını talep ederim ilaçların ama gebelik vitaminlerinin şurup versiyonu yok ne yazık ki. Ne kadar nefret etsem ve zorlansam da kızımın hatırına gün aşırı vitamin alıyorum. Belki de artık her gün almak gerekir, doktoruma bir sorayım. Bu trimesterda bebek günde ortalama 250 miligram kalsiyuma ihtiyaç duyuyormuş kemikleri için. Benimse süt ve yoğurtla falan hiç aram yok. Biraz daha zorlamam lazım kendimi. Kızımın ve benim son resimlerinden bir tane ekliyorum aşağıya. Bu resimde kızımla beraber turşu kuruyorduk. Sevdiğim resimlerimizden biri. Bir de anne karnında İmge'nin nasıl durduğu var altta. Çok şirin yaaaaaa :)

Hiç yorum yok: