22 Ekim 2009 Perşembe

Twisted Nerve - Kill Bill

Neden mi bu şarkı? Çünkü bu sıralar obsessive compulsive haller içindeyim. Konu mu ne? Konu İmge'nin bebek şekerleri. Evet evet, konu sadece bu, ve ben dün gece yatakta koca göbeğimle sağa sola dönerken uyumak için gözümü ne kadar sıkı yumarsam yumayım, gözümün önünden farklı bebek şekeri tasarımları akmaktaydı. Eğer bir gün aklı yitirirsem olacağım hastalık bu: obsessive compulsive. Türkçesi ne ki bunun acaba, takıntılı zorlama falan sanırım. Tam benlik. İmge'nin babası benim bu hallerimi büyük bir sukunetle ve ibretlik bir manzaraya bakar gibi izlemekte. Son günlerde kendini spora falan verdi. Evde benimle kalıp da takıntılı zorlamalarımdan nasibini almamak için sanırım :)

Kızım sayesinde artık yeni hobilerim var: fimo hamurundan figür yapımı mesela, ve ayrıca ahşap boyama, keçe işi... Hobi sitelerinden çıkmaz oldum. Orjinal olacak efendim kızımın şekeri o kadar :P Ya aslında konu orjinalite değil. Ben zaten hediye alıp verme davranışını önemseyen biriyim. Benim sevgimi gösterme biçimim bu. Birine "I care about you" deme yöntemim...Bu da sanırım hem İmge'yi hem de o mutlu günü benimle paylaşacak olan sevdiklerimi care etme biçimimi yansıtacağından bu kadar taktım bu meseleye. Her neyse amannnnn taktımsa taktım! I am pregnant, what's your excuse?

İki tane anı vereceğiz kızımla sizlere sevgili okuyucular: Birincisi geçen günkü postta yazdığım gibi tohumlar,2.si de minik kare bir kutu için de şekerler ve tabii ki kutuyu benim fimo figürlerim süsleyecek!!!!!! Artık benim yeteneğime kalmış durumdasınız :) bakalım...fimo hamurlarımı, boncuklarımı ısmarladım bile. 29 Ekim'de Ankara'ya gittiğimde diğer malzemelerimi de aldım mı tamamdır.

Projelerime örnekler:

Birinci alternatif, tohumlar için. O boyutta kartondan kutu ya da çanta yapmak beni aşacak gibi görünüyor. Dün evde denedim hiç biri birşeye benzemedi. O nedenle açık kısmından kurdeleyle bağlanmış bir kartın iç yüzüne iliştireceğim tohum poşetlerini. Tabii tohumlar şeffaf poşetlerde olacak ve içinde nasıl ekileceği, bakılacağı yazılı olacak. Her ayrıntı düşünüldü! Boşuna mı uykusuzum kaç gündür :ppppp

Dış kısmında ise
örneğin aşağıdaki gibi süslemeler yapmayı düşünüyorum, keçe ile ya da kumaş parçalarıyla, scrapbooking kağıtlarıyla, düğmelerle vs. olabilir.Aşağıdaki şu sevimli hayvanları ise ahşap boyama tekniğinde olduğu gibi renkli çıktı alıp, dekupaj tutkalıyla - evet jargonu da öğrendim bu arada, çok havalı oluyor dekupaj demek :PPPPP - tutturuyorsunuz istediğiniz yüzeye. Sonra üzerinden bir kat vernik, tamamdır! :) En sağda görünenler ise şekilli delgeçler ve kağıt üzerinde desen yapan aletler. Yaaa neler neler var! bir bulaşmaya gör. Ben zaten oldum olası crafty bir insandım. Şimdi hepten gözüm döndü. İmge'nin babası hala bana umutsuzca yazmam gereken doktora tezimi ve yazmazsam mezun olamayacağım makaleyi hatırlatadursun.....:P






Efendim, ikinci projemiz ise minik karton kutuların içinde şeker ikramları. Bu kutuların üzeri de kurdele, keçe, ya da fimo figürleriyle süslü olacak. Aklımdaki -becerebilirsem- fimo figürlerini ve diğer süsleme fikirlerini aşağıya ekliyorum.




Fimo, (aslında Fimo markanın adı, malzemenin adı polimer kil) okuduğum anladığım kadarıyla muhteşem bir şey. Alıp şekil veriliyor, sonra 100 derecelik evdeki fırında 30 dakika tutuyorsunuz tamam! Neyse şimdi böyle anlattığıma bakmamak lazım. fFmo hamurlarım gelsin, bakalım gerçekten de öyle mi göreceğiz. Her durumda kendi yaptıklarımı da buraya koyacağım. Tabii ki yukarıdakiler kadar olmayacaktır ama ben daha az iddialı da olsa kendi yaptıklarımı sunmak isterim. Aşağıda almayı düşündüğüm kutular var, üzerindeki süsleri beğenmediğim için ben kutuları sade olarak sipariş verdim. üstlerini anlattığım gibi ben süsleyeceğim.


Bir sonraki postta kızımın çiçeklerini yazacağım (tohumları gittigidiyor'dan aldım, hepsi de çok güzeller.)

Hiç yorum yok: