23 Kasım 2009 Pazartesi

İmge and Yasemin's Baby Shower


Geçen hafta Pazar günü çok ama çok güzel bir sürpriz yaptı
arkadaşlarım bana... Sürpriz bir Baby Shower partisi düzenlemişler. Aman ne organize işler ne organize işler! Herkes işin içinde İmge'nin babasından tutun arkadaşların eşlerine kadar herkes! Ama değdi doğrusu, zerre kadar anlamadım arkamdan döndürdükleri dolapları :) ve çok büyük bir sürpriz oldu bana...

Aslında biraz imrenmiştim Amerika'daki bu geleneğe. Bence çok hoş
bir şey. Doğumdan önce annenin arkadaşlarının bir araya gelmesi, birlikte bebek temalı oyunlar oynanması, yiyip içip eğlenmeleri vs. hem anneye moral oluyor hem de fırsat olmayıp da görüşemeyenler doğumdan önce görüşmüş oluyor. Ben burada böyle bir gelenek olmadığından aklıma bile getirmiyordum zaten böyle bir şeyi. Hem bunu annenin kendisi değil arkadaşları organize ediyorlar. Bu yoğunlukta kim ne uğraşsın shower falan...derkeeeeennn; muhteşem organize edilmiş bir parti ile karşılaştım.

15 Kasım 2009 Pazar günü beni güya kız kıza alışverişe gidelim diye evden çıkardılar. Figen hocanın arabasında Duygu'nun da gelmesini beklerken Duygu aradı "Ahşap boyama yaptım, sehpa boyadım gelin bakın." evden çıkmadan önce dedi. Ben de hiç üşenmem ya böyle şeylere tamam çıkalım dedim. İndik arabadan Dugu'ya çıktık. Kapı açıldı ve ben sırayla Gökçe'yi, Yasemin'i, Nurşen'i, Duygu'yu ve Simona'yı gördüm."Sürpriiiizzz" sesleri arasında boynuma yalancı memeden bir kolye omzumdan verev olarak da üzerinde "best mom of the world" yazılı bir şerit kurdele astılar. (Hmmmmm, hani geçen hafta ben bebek şekeri için kurdele almaya gittiğimde Duygu da beyaz şerit kurdele almıştı- ondanmış demeeeeek! Şimdi hatırladım) :) Sonra partimize Dursun ve Züleyha'da katıldılar.












Tab
ii kendileri de aynı kolyelerden takmışlardı. Salona girdim ki masanın üzerinde türlü türlü güzel yiyecekler, bebekli pembe şeker kaplı muhteşem bir pasta, masanın üzerine serpiştirilmiş, bebekli peçeteler, süsler neler neler...Nereye bakacağımı şaşırdım. Artık o ara bir şeyler geveledim ama şu an kesinlikle hatırlamıyorum. Sonra da oturup biraz göz yaşı döktüm sevinç ve şaşkınlıktan. Ya hala hatırlayınca içim sıcacık oluyor. Ne kadar güzel bir duyguydu bana yaşattıkları...Öncelikle ev sahibemiz Duygu'ya sonra da tüm arkadaşlarıma çok ama çok teşekkür ediyorum tekrar. Ben sürprizleri çok severim ama bu kadar güzeli hiç olmamıştı.

Bütün gün yedik içtik eğlendik. İmge'den bahsettik, oyunlar o
ynadık. Çok ama çok güzeldi. Eve gittiğimde hala mutluluk sarhoşuydum. Umarım kızımın da böyle güzel arkadaşları olur. Umarım o da böyle sevilesi bir insan olmak için çaba gösterir. O benim yıldıztozum, umarım ona temiz bir kalp ve iyilikle dolu bir ruh verilmiştir ve o da bunun kıymetini bilir. Kızım için pek çok dua ediyorum daha şimdiden. Onunla ilgili, nasıl bir insan olacağıyla ilgili bir sürü fikrim var ama en çok, sevimli olmasını diliyorum. Güzellik, başarı şu bu sonra geliyor, öncelikle iyi bir insan olsun, sevimli bir insan olsun İmge. Hem kendi dünyasını hem de başkalarının dünyalarını güzelleştirebilsin, zenginleştirebilsin. Bence mutluluğun ve iç huzurunun anahtarı bu! Evet görüldüğü üzere bu tür jestler beni artık çok etkiliyor ve duygulandırıyor artık. Hemen modum değişti :)

Kızımı, babasıyla biz imge'ledik, o bizim en güzel hayalimiz, düşümüz...Ama kızım benim yanımda olan herkesin de hayatının bir parçası oldu bile. Sabahları ona da günaydın diyor herkes. Sen de hissediyorsun onca sevgiyi değil mi güzel kızım?
Aslında resimler daha güzel anlatıyor...
Sizleri çok seviyorum, canım arkadaşlarım, ve ben çok şanslı bir insanım. İmge'nin babası akşam eve döndüğümde "Bak işte ne güzel, sevildiğini bil" dedi. Evet sevildiğimi biliyorum ve buna layık bir insan olmaya çalışıyorum.


2 yorum:

Ozlem dedi ki...

çok duygusal bir insandın da ben mi bilemedim acaba PP benim hamileliğim rezil (kepazeye kadar yolu var pp) geçtiği için ancak imgeyi "gördüğümde" çok etkileneceğim %100. Hamilelikte değil böyle site, sen hamilesin diyene bile "yürrü anca gidersin" modundaydım.

walla duygusallığını çok ciddi bugünlere kadar bastırdığını düşündüm aşkım :)))

Yıldız Tozunun Marifetleri dedi ki...

Ozicim,
Valla bilmiyorum, bu siteye giripte klavye başına geçince bana bir şeyler oluyor sanırım :)Ama ben her zaman duygusaldım yeni bi şey değil de...İmge'nin varlığı beni daha başka bir şekilde etkiliyor. E ama hani 40 yılda bir desem yeri İmge için :)