7 Kasım 2009 Cumartesi

Nelerrr, neler aldık :)


Bugün Yasemin ve Duygu ile alışverişe gittik. Kızımın bebek şekerleri için rengarenk kurdeleler aldık. Çok güzeldi kız kıza alışveriş. Çok özlemişim. Bir de dünya kadar ahşap malzeme, boya vs. aldım. Ne zaman yapacaksam!!! Duygu bana ısrarla doğuma sadece 2 ayımın kaldığını hatırlattı ama ben o sırada şuursuzca boya seçmekteydim, pek doğru duyamadım dediklerini ):

Arkadaşlarımı çok seviyorum. Ailem yanımda olmadığı için her şeyimi paylaşanlar hep onlar oldular. Onlara minik bir şir yazıyorum buradan:

My little baby is coming,
The day is drawing near.
And so I spend my time dreaming
of my sweet baby dear.
I dream of little hands,

precious feet and angel eyes,
I dream of reading stories,

playing games and singing lullabies.
And while I ponder
such sweet and happy days,
My thoughts are turned to those
who have helped me along the way.
Nine months is quite a long wait
And it hasn't always been fun.
But thanks to sweet friends like you,
I am almost done!
Thanks for your love, support, and for always being there for us.

Hiç yorum yok: