23 Kasım 2009 Pazartesi

Tam gaz Nesting...

Artık her şey baş döndüren bir hızla gelişirken ben biraz yavaş kaldım. En son neredeyse 2 hafta önce yazmışım... Olayların hızı beni geçiyor artık :)

Önce kendimde gözlemlediğim şu tuhaf dişi kuşu ve yuva yapma sendromundan bahsedeyim. Ev işi, el işi vs. ile kafayı bozmuş durumdayım. Tabii daha çok el işi demek yerinde olur aslında...Bir yandan İmge'nin hala gelmeyen - ısmarlayamadığımız- mobilyalarının gelmemiş olması, bir yandan kızımın giysilerinin ve bilumum malzemelerinin hala Ankara'da olması beni çok strese sokuyor. Erken doğum olacak ve böyle sap gibi hastaneye gideceğim kızım çıplak kalacak diye kabuslar görmekteyim. Ben organize edilmemiş işlerden çok rahatsız oluyorum ya...bu da öyle bir iş işte. Bana kalsa şu anda benim bavulum ve de yanında İmge'nin minik bavulu çoktan kapının önünde olurdu. Odası da hazırdı. Neyse önemli değil aslında bunlar, yeter ki sağlıkla atlatalım şu doğum işini (Hmmmm evet doğum işi artık 'atlatılacak' bir şey olarak görünmeye başladı bana. Ayaklarım yere basmaya başladı demek ki) :PPPP

Neyse, aşağıda nesting durumlarımın ciddiyetinin boyutlarını anlatmak bakımından çeşitli projelerimi sunuyorum. Sağdaki ilk resim: Fimo hamurundan bebek temalı figür imalatı projem. Hiç de fena değil bence yeni başlayan birine göre.

İkinci resim organik tarım çalışmalarım kapsamında balkonda turp yetiştirme projem. Bakalım yiyebilecek miyiz bu turpları.


Ahşap atölyem de sağda. Bir sürü kutu yaptım peçete tekniğiyle. İnanılmaz keyifliydi. İnsan 1-2 saat her tür sıkıntısını unutabiliyor. Sıkıntım yok çok şükür ama bana meditasyon gibi geldi bu boyama işi. İmge'nin odasına çok şirin bir askı yaptım ahşaptan. İlk aldığımda hiç bir şeye benzetememiştim ama boyanınca çok güzel oldu. Babası da çok beğendi. İmge'nin benim gibi yetenekli olmasını diliyormuş :)))) Uzun lafın kısası, evet kızımın belki yatacak bir yatağı, giyecek pek bir giysisi yok ama organik turpları, fimo hamurundan oda süsleri ve olmayan giysilerini asabileceği bir askılığı var. Daha ne olsun! :P



Hiç yorum yok: