3 Haziran 2009 Çarşamba

Baba bir Masal Anlat Bana...




Kitaplar...web siteleri....hiç birinin yorgunluk ve bezginliğe bir çözümü yok. Ama yine de gebelikle ilgili kitap okumayı seviyorum. Elbette önce kendi çevirdiğim kitabımla başladım. Okumak çevirmekten daha eğlenceliymiş. Bir sürü faydalı şey öğrenmiş olsam da bir kez daha bulantıya çözümün olmadığına kanaat getirdim.

Şu sıralar okumaktan en çok keyif aldığım kitap ise
Kaz Cooke'un "The Rough Guide to Pregnancy and Birth". Tarzına bayılıyorum. Gebeliği komik yanıyla ele alıyor ki, şu anda buna çok ihtiyacım var...Aynı zamanda çok bilimsel de yaklaşmış. Tam bana göre bir karışım....

Başlıktaki şarkıyı Yıldız Tozunun babasına adıyorum.
Bana akşamları çocuğuna masal anlatan ve bundan keyif alacak olan bir baba olacakmış gibi geliyor. Şu anda çerkilmez olan bana bile bu kadar sabır gösterebildiğine göre... Dün bana mercimekli pilav yaptı mesela - ki yumurta kırmayı bilmez kendisi...

Dün gece rüyamda bembeyaz tenli mavi gözlü bir oğlum olmuştu. Ama kendimi çok huzursuz hissettiğimi hatırlıyorum. Daha bunun gibi çok rüya göreceğimi de biliyorum.

İnsan hamile olunca çok görgüsüz oluyormuş. Dün tam kapıdan çıkarken karşı komşum da pazardan dönüyordu ve elindeki poşette kiraz vardı. O ana kada
r aklımda kiraz miraz yoktu ama görür görmez nasssıııl canım istedi. Utandım, isteyemedim de. Kocaman bir karnım olsa isterim de...böyle çok kelalaka olurdu. Bu sabah Yıldız Tozunun babası bana kiraz almış, okula getireyim dedi ama ben kıyamadım ona... Onu seviyorum, yıldız tozunu da...ve tabii ki evde beni bekleyen kirazları da...



Hiç yorum yok: